هیات مدیره دوره پنجم کانون وکلای دادگستری استان مرکزی با رئیس کل دادگستری استان مرکزی دیدار نمودند

هیات مدیره دوره پنجم کانون وکلای دادگستری استان مرکزی با رئیس کل دادگستری استان مرکزی دیدار نمودند


نویسنده: مدیر سایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۳

بازدید : 840



به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان مرکزی،صبح روز یکشنبه مورخه 1395/04/27 اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره دوره پنجم کانون وکلای دادگستری استان مرکزی با جناب حجت الاسلام و المسلمین قاسم عبدالهی دیدار نمودند.

در این دیدار بدوا آقای مهدی کریمی از روسای هیات مدیره دوره چهارم از تعامل و همکاری خوب دادگستری استان با کانون وکلا در دوره گذشته یاد کردند و خواستار ادامه این تعامل شدند.

سپس رئیس هیات مدیره دوره پنجم آقای عبدالوهاب شهبازی طی سخنان کوتاهی خواستار ادامه این همکاری شدند که در این دوره نیز استمرار یابد.

پس از آن رئیس کل محترم دادگستری استان نیز ضمن خوش آمد گویی به میهمانان از ترکیب دوره پنجم که وکلای جوان تر در کنار وکلای با سابقه قرار گرفته اند اظهار خوشنودی نموده،در ادامه مواردی از آسیب های جامعه وکالت را بر شمردند و خواستار رفع این آسیب ها شدند و در ادامه قول همکاری و تعامل بیشتر در این دوره را دادند و وجود وکیل را در پرونده ها و در کنار قضات مفید ارزیابی نمودند و با ذکر خاطراتی فرمودند که انتظار سیستم قضایی از جامعه وکالت این است که یار و مددکار قضات باشند و در جهت احقاق حق بکوشند.

در ادامه آقای محمد طالبی عضو دیگر هیات مدیره از برخورد بعضی از قضات محترم دادسرا با وکلا گلایه کردند.

در پایان آقای مهدی کریمی به عنوان نماینده و رابط کانون وکلای استان با سیستم قضایی با تقدیم معرفی نامه به حضور ایشان معرفی شدند.جلسه در ساعت 10 صبح پایان پذیرفت.