آگهی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسان اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

آگهی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسان اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)


نویسنده: مدیر سایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۵

بازدید : 706



۱۸۷-۱۳۹۸/۰۶/۱۷

آگهی برگزاری انتخابات هیأت رئیسه و بازرسان اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (اسکودا)

نظر به اینکه دوره دو ساله تصدی هیأت رئیسه اسکودا رو به پایان است و انتخابات هیأت رئیسه به منظور انتخاب رئیس، دو نائب رئیس و دو بازرس (اصلی و علی‌البدل) اسکودا در هیأت عمومی آینده که با میزبانی کانون محترم فارس و کهگیلویه و بویراحمد در شیراز تشکیل خواهد شد برگزار می شود، در اجرای ماده ۲۶ آیین کار اسکودا از داوطلبان احراز این سمتها تقاضا می شود درخواست کتبی خود را همراه با تصویر صفحات دوم و سوم پروانه وکالت و صفحه ای که در آن آخرین تمدید پروانه درج شده است، به دفتر اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر(بخارست)، خیابان هفدهم، شماره ۲۰، طبقه سوم، کدپستی ۱۵۱۳۸۳۳۸۱۵ از طریق پست سفارشی پیشتاز ارسال فرمایند.

✳️نکات قابل توجه:

✅به موجب بند ب ماده ۹ اساسنامه اسکودا، داوطلبان باید دارای حداقل ۸ سال سابقه وکالت پایه یک دادگستری باشند.

✅به موجب ماده ۲۲ اساسنامه اسکودا، رئیس، نواب رئیس و بازرسان می توانند از خارج از هیأت عمومی اسکودا و هیأت های مدیره کانونهای عضو انتخاب شوند.

✅داوطلبان محترم در تقاضای خود خلاصه ای از سوابق علمی و حرفه ای و اجتماعی خود را مرقوم فرمایند.

✅مهلت ارسال تقاضا یک ماه از تاریخ درج آگهی در روزنامه است. در عین حال کانونهای محترم نیز مراتب را به نحو مقتضی به اعضای خود اعلام خواهند فرمود.

✅در پایان مهلت و پس از بررسی مدارک ارسالی و نیز سوابق داوطلبان و تأیید آن در شورای اجرایی، مشخصات داوطلبان به همه کانونهای عضو اعلام خواهد شد تا مورد امعان نظر اعضای محترم هیأت های مدیره قرار گیرد.
✅تبصره: پس از انقضای مهلت ثبت نام، در صورت وصول تقاضای جدید، اتحادیه تکلیفی در ارسال شرح حال (رزومه) اینگونه داوطلبان نخواهد داشت.

✅درخواست باید به امضاء شخص داوطلب برسد و انجام این امر به نیابت قابل قبول نیست.

رئیس شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران

مرتضی شهبازی نیا