ابوالفضل مجدد:هیچ کسی در صدد خدشه دار کردن استقلال کانون های وکلای دادگستری نیست

ابوالفضل مجدد:هیچ کسی در صدد خدشه دار کردن استقلال کانون های وکلای دادگستری نیست


نویسنده: مدیر سایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۸

بازدید : 1045



ابوالفضل مجدد معاون قضايي دادگستري استان مرکزی در مراسم هشتمین دوره تحلیف کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری استان مرکزی ابتدا روز وکیل مدافع را به وکلا و همچنین به کارآموزان وکالت جهت پیوستن به کسوت وکالت تبریک گفتند.
وی راجع به لایحه جامع وکالت عنوان نمودند که جامعه حقوقی باید به هر آنچه مجلس شورای اسلامی تصویب می کند و شورای نگهبان تائید می کند احترام بگذارد و مطمئنا هر آنچه تصویب شود در راستای استقلال است و هیچ کسی در صدد خدشه دار کردن استقلال کانون های وکلای دادگستری نیست.
مجدد خطاب به کارآموزان وکاالت افزود از امروز شما جزء خانواده مدافعین حق می باشد و شغل شما با مباحث حق الناس به صورت تنگاتنگ در ارتباط است و وکلا باید محرم مردم و سیستم قضایی باشند و شان وکالت از سوی ایشان رعایت شود و نباید به باطل لباس حق پوشاند و نباید از کسی که حق ندارد دفاع کرد.
وی از کانون ها خواست که در زمینه حقوق بشر و حقوق جامعه و حقوق عمومی فعال باشند و به این امور پرداخته شود.ایشان همچنین اظهار نمودند که اولین کانون داوری در کشور اخیرا در استان مرکزی تاسیس شده است و دو کانون دیگر طراحی شده است که در سال آتی از آن رونمایی می شود.
حسن ختام مراسم به قرائت سوگندنامه توسط حالفین و اهدای گواهینامه وکالت به ایشان از جانب اعضای هیات مدیره،اعضای کمیسیون کارآموزی،مقامات و قضات دادگستری استان مرکزی اختصاص یافت.