به بهانه تاسیس کانال رسمی کانون وکلای دادگستری استان مرکزی

به بهانه تاسیس کانال رسمی کانون وکلای دادگستری استان مرکزی


نویسنده: مدیر سایت

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶

بازدید : 851



به نام حضرت دوست که هر چه هست از اوست

حمد بی حدّ و مدح بی عدّ حضرت احدی و جناب صمدی را که به یک اشارت "کُن" موجودات را از "مَکمن کَون" در صحرای عالم ظاهر کرد و اجناس و اصناف کاینات با "دید" پدید آورد.

به بهانه تاسیس کانال رسمی کانون وکلای دادگستری استان مرکزی در برنامه تلگرام یک بار دیگر بهترین تبریکات و شاد باش های خود را نثار شما همکاران عزیز و ارجمند نموده و در شصت و چهارمین سالروز استقلال کانون های وکلای دادگستری و هفته وکیل مدافع موجودیت آن را اعلام می نماییم.

یقیناً در ورود و استفاده از دنیای مجازی و با پیشرفت تکنولوژی و انتقال سریع اطلاعات ما را گریز و گزیری نیست.

مدتهای مدیدی بود که تاسیس یک کانال رسمی برای امر اطلاع رسانی از سوی برخی از همکاران پیشنهاد می شد که رسیدگی به سایر امور مهّم تر آن را تا امروز به عهده تعویق انداخت.

اینک به موجب یکی از مصوبات هیات مدیره کانون تاسیس این کانال با مدیریت و نظارت هیات رئیسه کانون به اتفاق آرا مورد موافقت قرار گرفت.

از آنجا که امکان پاسخگویی برای اعضای محترم در کانال وجود ندارد تقاضا دارد در مورد مطالبی که من بعد در کانال درج می گردد انتقادات و پیشنهادات خود را کتباً یا در پی وی اینجانب و سایر اعضای محترم هیات رئیسه کانون و یا حتّی حضوری بیان نمایید و مطمئن باشید که با جان و دل پذیرای نقدهای مستدل و منصفانه شما خواهیم بود.

از امروز اخبار مربوط به کانون را نیز در این کانال به موازات سایت کانون مشاهده فرمایید.

بر آستان جانان گر سر توان نهادن/گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

رئیس کانون وکلای دادگستری استان مرکزی

عبدالوهاب شهبازی

10/اسفند ماه/1395